torsdag 19 mars 2009

En sån där dag...

Idag hade jag en riktig dipp.
Först hade jag en hetsig diskussion med en klient på jobbet. Sen hade jag ett samtal med min chef. Han tvivlar en aning på mitt engagemang, vilket han gör rätt i.
I klartext vill han veta om jag tänker stanna eller gå. Jag hade inget svar idag.

Jag känner mig så jäkla misslyckad. Jag har inte lyckats göra "karriär" på nåt jobb. 4 år är det längsta jag stannat nånstans, sen har jag tröttnat, blivit missnöjd eller inte stått ut. Det är som att jag börjar jättestarkt, men sen när det verkligen gäller, då sviker jag mig själv. Som om jag inte unnar mig själv att lyckas.

Efter jobbet gick jag i alla fall iväg på en konsultation med en PT på gymet. Jag hade inte tänkt träna, för jag är fortfarande slut efter konditionstestet. När jag pratade med PT'n blev jag så peppad att jag körde 30 min på crosstrainern av bara farten och tappade sugen att köpa choklad. Vilket var bra, eftersom jag redan tröstätit sockerkaka på jobbet. Just det, jag har fått provresultaten; ingen glutenallergi!
Jag är jätteträningspeppad nu och ska köra ett gratispass med PT'n på lördag.

Fast nu är jag trött och känner mig uschlig i halsen. Inte bra, vi har gig imorrn, så nu är det sängen som gäller.

Inga kommentarer: