onsdag 25 mars 2009

Mitt (o)spännande liv

Det händer inte så mycket spännande när man är sjuk. Idag klädde jag i alla fall på mig och gick iväg och lyssnade på repet. Bara att sitta där var jobbigt och ansträngande. Svårt att låta bli att sjunga också, men tanken på att inte kunna sjunga på söndag gjorde det lite lättare att hålla munnen stängd.
Sen har jag fortfarande ingen röst heller, även om den blivit mycket bättre sen i helgen.

Usch vad tråkigt det är att vara sjuk och inte orka!
Imorgon ska jag försöka städa lite här. Har ju bjudit hem folk på lördag för att fira födelsedag och då är det ju kul om det inte ser ut som ett bombnedslag. Får väl ta det i 10-minutersetapper och vila emellan, så går det nog bra.

Jag har i alla fall inte ätit nån glass idag! Nutrilett för hela slanten... Imorrn kanske jag orkar gå en promenad också. Kanske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas förkylningen börjar arta sig! det gör den här hos mig iaf. grattis i förskott och hoppas du får en kul födelsedagskväll... om jag nu inte skulle hinna kika in innan lördag! :-)

Antoinette sa...

Jodå, sakta men säkert... Tackar!