måndag 30 mars 2009

Tårtkalas!

Åh, det var trevligt i lördags!

Sjuk och eländig var jag (det är jag fortfarande, trots att jag jobbat idag), men trots det lyckades jag få riktigt fint här hemma, samt tre vackra tårtor på bordet. (skulle lägga in bilder, men dumma blogger vill inte att det ska bli fint...)

Folk kom. Av nån anledning hamnade vi i mitt kök allihop. Det var lite trångt, men mysigt. Jag gillar kök. Har alltid gjort.

Jag var lite orolig till en början, för det är inte alla mina vänner som liksom passar ihop. Men sen bestämde jag mig för att skita i det. Vi är ju vuxna människor.

I slutändan var vi tre stycken som satt kvar och drack några glas vin till kl 12.

Det är så lustigt när man träffar vissa man inte träffat på länge. Först blir det liksom lite stelt och "jaha, vad har du gjort sen sist" och sånt. Men sen när man har gått igenom det där (och druckit lite vin) då kommer diskussionerna igång.

Sen diskade jag innan jag gick och lade mig. Jag har nog blivit vuxen nu.





Inga kommentarer: