fredag 6 mars 2009

Ska det vara såhär?

Galet trött var jag imorse när klockan ringde. Vansinnigt megajävla skittrött.

Ska det vara så här? Är det livet?
Jobba åtta timmar varje dag, komma hem helt slut, släpa sig till gymet, dö i soffan resten av kvällen och ägna helgen åt att vila upp sig så man orkar släpa sig till jobbet på måndagen igen...?

Jag vill inte. Jag vill verkligen inte ha det så.

Jag måste komma på en plan. Så här får det inte fortsätta!

Det är ju fan att man inte är miljonär...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känner likadant. Man är fast i hamsterhjulet. Inte undra på att man blir deprimerad!

Anonym sa...

Precis så där är livet, jobba, äta sova.....
Hoppas du har en bra helg i alla fall!

Antoinette sa...

Havregrynet: Vad ska vi göra för att stoppa hamsterhjulet?! Jag vill inte!

Antoinette sa...

Annica: Men jag vill inte att det ska vara så! Nåt måste man ju kunna göra! Hoppas jag...
Helgen är hittills lat och skön.
Hoppas du har en bra helg med!