tisdag 7 april 2015

Tisdag som känns som måndag

One down, one to go.
Anställningsintervju alltså, för de som möjligen trodde att jag menade män. Där vet jag verkligen inte. Har faktiskt hört av kanadensaren, trots allt, men inget konkret. Nattsällskapet har jag inte hört ifrån. Det är lustigt, jag vet ju inte ens om jag är intresserad. Han är inte alls min typ utseendemässigt och det är lite komplicerat med barn och så.. Men bara för att han nu inte hört av sig sen igår blir han plötsligt mycket mer intressant. Hm. Konstigt att jag aldrig träffar någon... (OBS! Ironi!)

Men ja, anställningsintervjun. Den gick nog ganska bra, tror jag. Om jag nu vill jobba där, det var en del grejer som jag kände inte riktigt var som jag ville ha det. Det beror nog lite på lön och semester, ärligt talat.
Sen blev jag lite sur när jag var på väg hem, för att tunnelbanan inte gick som den skulle. Det gjorde att jag kom hem för sent för att hinna ut och springa och jag hade behövt springa idag. Nu får jag göra det imorgon, innan kören, istället, vilket blir stressigare. Sammanlagt gjorde det att jag känner mig lite låg, men det är nog också för att jag ska ha mens typ igår. Så jag går och lägger mig. Får jag sova åtta timmar gör det mig lite mer positivt inställd till livet.

Inga kommentarer: