måndag 13 april 2015

mittemellan, fast bra ändå, I guess

Upp o ner, ner o upp..
Bra dag idag ändå.
Utbildning med jobbet. Roligt, intressant, galet späckat med info. Lite sådär, eftersom jag väl inte stannar kvar, men i alla fall ett av jobben jag ska på intervju för använder samma system. Bjudlunch.
Sen, intervju. Jag lyckades med konststycket att åka till rätt gata, men fel ände. Det var en lång jävla gata, jag blev sju minuter sen och vansinnigt svettig. Ändå lyckades jag göra ett strålande intryck och rekryteringsfirman vill presentera mig för kunden. Sen damp det ner en till intervjuförfrågan. Nu är det fyra totalt.
I övrigt har jag ont i magen, vilket väl i och för sig är riktigt bra, just denna gång.

4 kommentarer:

Tears and pearls sa...

Önskar ej all lycka till i alla intervjuer! <3

Tears and pearls sa...

DEJ! ska det ju stå hahahaha!

Sara sa...

Åh vad kul det låter med en massa intervjuer! Håller tummarna!

Antoinette sa...

Ja, håll tummarna! Borde ju ha tur nånstans.. (Sa hon bittert...)
❤️