lördag 4 april 2015

och en till..

Och så dejt igen.
En som jag liksom hållit lite på is. Inte riktigt medvetet, vi bara började chatta precis när jag plötsligt fick mycket att göra, så det har tagit några veckor innan vi har kunnat ses.
Idag var jag inte så sugen. Inte så att jag är jätteintresserad av nattsällskapet sist (bara sådär så att jag vill ha bekräftelse på att han vill ses igen), men för att jag är lat och bekväm i grunden och för att jag visste att jag skulle få prata engelska hela dejten.
Hursom. Dejt blev det ändå och det var riktigt trevligt. Faktum var att det var så trevligt att jag blev lite förvånad när han sa att han inte ville gå vidare och ta ett glas till efter middagen, för han hade "mycket att göra imorgon". Och då hade han ändå suttit och sagt att han skulle skicka sina låtar till mig så jag fick lyssna på dem.
Jaja. Vi får väl se. Hör jag av honom så är det trevligt, annars dör jag väl inte.

Eventuellt ska jag hem till nattsällskapet imorgon. Han bjöd hem mig idag, för att jag skulle slippa färgångorna från nyommålade köket, men då jag faktiskt inte målat än kunde jag be om en liknande tjänst imorgon kväll. Han skulle bort på eftermiddagen, men kanske kunde vi ses efteråt.
Imorgon har jag egentligen bokat en fikadejt kl 16. Får se hur jag gör med den. Det blev väldigt spontant. Förmodligen en "jag ska minsann visa att jag inte bryr mig"reaktion.
Fast samtidigt, vem vet..

2 kommentarer:

Iamtheloveliest sa...

Vad kul!! Nu går det undan!! ��

Antoinette sa...

ja, det brukar ju vara så. Först ingenting, sen ingenting, sen allt på en gång.. :)