torsdag 2 januari 2014

Första inlägget 2014

Det var ett jättetrevligt nyår. God mat, trevliga människor. Att sammanföra två bekantskapskretsar gick bra. Sen blev det jättesent och jag satt och småpimplade vin hela tiden och blev alldeles för lummig och vaknade tokbakis igår med spritångest deluxe. Så där så jag var tvungen att ringa M och fråga hur full jag egentligen var (rätt rejält, men inte så farligt, sa han) och skicka "sorry att jag blev så dragen"-sms till värdinnan (som svarade att det inte alls var nåt att be om ursäkt för).
Idag har jag jobbat, lite sådär mer normalbakis. Så där så att man blir illamående så snart magen blir tom. Jag var inte ensam, i och för sig. Känns skönt. Dela eländet.

Sen gick jag och åt indiskt med Bästaste. Hon jag träffar ca 2 gånger om året, men som jag vet skulle komma på en minut om jag ringde. Hon ska ut och göra asien, så nu kan vi rent fysiskt inte ses på två månader. Jag blir inspirerad av henne. Hon är en sån där som tycker, men som gör nåt också. Jag blir stolt, stolt över att känna henne. Att hon är min vän, fast jag är lat och feg.

Nu ska jag bara bada, äta choklad (fortfarande undantagstillstånd pga baksmälla!) och sova. Och njuta av att jag lyckats förhandla mig till en rejäl sovmorgon imorgon.

4 kommentarer:

Kattis sa...

och imorgon blir det trevligt sällskap / trevlig träff igen! ;)

Antoinette sa...

Jaaaa!!!! :)

Aurora sa...

jaaa! alltså jag är så glad att vi ska ses!

Antoinette sa...

Det var så himla kul! :)