onsdag 15 januari 2014

hur känns det att ha tråkigt?

Såhär.
Vaknade med ont i halsen i måndags morse och givetvis har veckan varit nästan lika jobbig som förra med folk borta.. Så jag har helt enkelt fått dra hem direkt efter jobbet, ta det lugnt och lägga mig tidigt för att orka. Jag vill inte bli sjuk, men det är surt, för jag vill träna. I övrigt passar det rätt bra, eftersom jag inte har pengar och dessutom gått upp 2 hg i måndags efter helgens uteätande.

Fast nu är jag låg. Kan bli det om det blir för mycket hemmasittande. Känner mig bortglömd och ensam. Just nu, men det går över. Jag skulle vilja gå ut och dansa, men foten värker efter pulkaåknng på jobbet. Jag skulle vilja dejta, men ändå inte när jag inte är nöjd med mig själv. Jag dör inte av att vänta nån månad. Jag vill bli lite halvpackad på en bar med kompisar, men har varken råd eller marginal.
Jag vill massor, men kroppen säger ifrån just precis nu.
Men det kanske är bra. Hade ju nästan glömt bort hur det känns att ha tråkigt.

2 kommentarer:

Tears and Pearls sa...

Värst vad du drar på dej förkylningar! :( Kram!

Antoinette sa...

Ja, det blir ju så när man jobbar mitt i smitthärden.. :)