fredag 24 januari 2014

news. eller egentligen inte.

Äntligen fredag.
Fast jag har inte jobbat hela veckan, inte på jobbet i alla fall.
Hux flux fick jag reda på att jag kommit in på kursen jag sökt, så det var bara att leta sig dit på torsdagmorgonen. Det var inte helt lätt. Universitetsområdet är skitstort, om ni inte visste det.
Det var galet roligt att vara tillbaka i skolbänken igen. Om jag hade råd, skulle jag plugga jämt. Den här kursen är dessutom subventionerad, så kurslitteraturen ingår.

Annars jobbar jag mest. Mycket kvällsmöten den här veckan. Jobbar, tränar, sover. Har lite allmän ångest, det är väldigt upp och ner, men lyckas hålla det hyfsat i schack.
Jag skulle vilja gå ut. Dricka vin, vara social, bli lite full, men jag vill gå ner i vikt också. Behöver kicka igång viktminskningen ordentligt innan jag kan kosta på mig tomma kalorier i form av alkohol.
Det är en balansgång, det där.

Inga kommentarer: