lördag 11 januari 2014

hej fredag!

Det blev en aw idag.
Jag råkade messa M, som var ute med en kollega och ville att jag skulle komma in till stan. Var osugen först, hade redan bytt om till myskläder, men sen kände jag att: vafan! Så jag bytte om och drog. Väl framme går jag till baren och beställer vin, varpå bartendern tittar på mig och säger: "Du är jättefin". Nu var han alls inte min typ, men en komplimang är en komplimang är en komplimang. Sen tittade han och log hela kvällen, så jag blev nästan generad.
Kvällen avslutades med nattamat och ett erbjudande om att följa med hem och skeda. Jag tackade nej. Jag vill inte skeda med nån som egentligen vill skeda med nån annan, hur mycket jag än gillar honom (och vet att vi skedar jäkligt bra).
Nu är jag väldigt trött. Har bokat tvättstuga kl 7, men jag tror inte att det blir av. Värderar sovmorgon högre, så ont om kläder har jag inte än..

Inga kommentarer: