söndag 26 januari 2014

Grattis till mig!

Precis nu köpte jag första födelsedagspresenten till mig själv. Fyra timmars städning, att genomföras nån gång innan april. Jag tänker mig mitten av februari.
Det ska erkännas att det känns lite.. fel. Jag är uppfostrad att ta hand om min egen skit. Jag bor i en liten lägenhet, jag har ingen familj.. Men jag vill inte lägga tid på städning! Det är så sjukt tråkigt. Den tiden vill jag lägga på träning, kompisar, whatever. Annat.
Så nu bestämde jag mig. Dessutom hittade jag en deal, som var snorbillig. Detta hem behöver verkligen en rejäl genomkörare. Innan städningen måste jag röja och slänga en hel del grejer, så då kan jag få det gjort också. Sen får vi väl se, om jag tycker det är värt att fortsätta.

Så, grattis Antoinette, på 40-årsdagen i förskott!

Inga kommentarer: