torsdag 19 maj 2011

Snart..

Bara några dagar kvar nu innan jag drar.
Ensamsemester, för första gången.
Fast jag fuskar ju lite. Det är ju en gruppresa, även om jag inte känner någon. Gruppresa med inbokade aktiviteter. Yoga, vattengympa, core. Nyttig mat och föreläsningar.
Egentligen är det bara sista dygnet som jag är helt själv.

Jag längtar massor. Ska bli så skönt att bara släppa allt ett tag. Inser att jag inte varit på en sån här ta-det-lugnt-resa på många år. Rest har jag gjort, roligt har det varit och mycket har jag sett, men lugnt? Nej.

Måste köpa böcker på lördag. Och inventera sommarkläderna.

10 kommentarer:

Maria sa...

Otroligt spännande! Det blir säkert grymt kul! Du, jag behöver smakråd, kan du titta hos mig?

Kattis sa...

Låter helt underbart - och välförtjänt. Ja. Jag är lite avis. :)

Antoinette sa...

I'm on it! :)

Antoinette sa...

Ja, jag tycker jag är lite modig också. :) Sköööönt ska det bli. Även med träningen.. ;)

Kira sa...

Du är mycket modig.:) Jag reste mycket ensam när jag var yngre och träffade massor med spännande människor jag antagligen inte skulle mött om jag hade haft sällskap. Så heja dig. Hoppas att du får det hur bra som helst!

Anna sa...

Skönt att få åka bort en sväng, hoppas det blir en fin resa.

Antoinette sa...

Jag har ju aldrig rest själv, trots att jag sätter en ära i att kunna göra det mesta själv.. Det ska bli så spännande!

Aurora sa...

Nice, kommer inte ihåg vart du ska åka dock?!

Anonym sa...

Låter asskoj. En sån resa skulle jag gärna ta nu om jag hade råd...precis vad jag behöver.

Ha det bäst, kram :)

Antoinette sa...

Spanien!
Verkar bli fint väder också.. Håll tummarna! :)
Kramar!