fredag 13 maj 2011

Fräcka fredag

Nä, nåt sånt blir det inte här i huset!
Här sitter vi ensamma och njuter av fredagen, med Så ska det låta's falsksång i bakgrunden. Helt okej, just denna fredag.
Så, senaste inlägget försvann.
Snabbrepris:
Bestämt mig för att inte jobba kvar efter anställningsslut utan att satsa på mitt eget, blivit uppringd av ett företag jag sökt jobb på förut, fått fikaförslag av kollega.

Jag funderade ju lite på om det verkligen var en dejt, men jo. Jag tror det. Hmm.
Jag är ju inte så intresserad. Alltså, inte på det sättet. Men en fika... Okej. Det händer ju nåt i alla fall.

Företaget har inte hört av sig än, men han sa i telefon att han nästan var säker på att de ville träffa mig för en intervju. Jag menar, de skulle väl inte ringt om de inte trodde att jag kunde passa. Så jag hoppas de ringer på måndag och bokar in en intervju. Tror det kan vara ett kul jobb.
Jag är ledig på måndag förresten, hur nice är det? Svar: väldigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sämre kunde det ha varit ;)

Kira sa...

Låter ju riktigt bra det här. :)

Antoinette sa...

Ja, fan! Det händer grejer. :)