torsdag 12 maj 2011

Oh, what a day

Intressant dag idag.
Först blir jag uppringd av ett företag som jag sökt jobb på för flera månader sen (och inte fick komma på intervju på). De har utvecklat en ny tjänst och vill veta om jag fortfarande är intresserad av att jobba hos dem. Det är jag. Big time.
Sen tror jag minsann att en av mina kollegor bjuder ut mig på dejt! Hoppsan! Han har varit lite flörtig, men.. Jag är nog inte så intresserad, men en fika kan man ju alltid ta. Han är ju trevlig. Och jag ska ju sluta till sommaren.'
Jo, jag bestämde mig för det. Trots allt. Hade kunnat vara kvar, men nej. Vill byta bana. Och där skulle det där jobbet som ringde idag passa väldigt bra in...

Vi får se vad som händer...

2 kommentarer:

Anna sa...

Åh vilken rolig dag! Jättekul att de ringde från jobbet och hade dig i åtanke, det låter ju hur bra som helst. Du måste ju ha gjort intryck även om du inte kom till intervju?

Kul att bli utbjuden också!

Antoinette sa...

Ja, jättekul! Det innebär att jag kanske kan få jbb i framtiden, även om det inte skulle bli något nu. :)
Och ja, kul med fikainbjudan, även om jag inte är så intresserad... Men det är ju alltid kul att nån tycker att man är trevlig! :D