tisdag 17 maj 2011

Blääääääääääääää!

Ni vet såna där dagar som börjar dåligt, men blir bättre?
Det här var inte en sån dag.

Den här började ganska bra. Jag var utvilad, på bra humör... Sen vabbade folk på jobbet, jag fick ta en massa arbetsuppgifter som inte var mina, kaosigt...Humöret dalade ganska snabbt.
Lite bättre blev det framåt dan. Men mitt jobb är ju tufft på det viset, man måste vara på topp hela tiden, annars blir det inte bra.
Kollegan är på som bara den, nu vill han gå på bio innan fikan. Han är väldigt noga med att det inte är en dejt "på det viset", vilket får mig att tro att det är precis det det är. Men jag ska inte ta ut saker i förskott. En bio är en bio är en bio. Inget mer, tills något annat sägs. Jag tar det då, i så fall. Det blir i alla fall inte förrän jag kommer hem från Spanien.

Klockan fyra slutade jag. Tänkte promenera hem. Tittade ut. Det ösregnade. Förvånad? Inte idag.

Inga kommentarer: