lördag 14 maj 2011

lonley lördag

Fast ganska skönt ändå.
Förra helgen var ju så galet social, så jag behövde landa lite här hemma. Städa, tvätta... Yoga.
Herregud vad stel jag var. Vansinnigt. Det får inte gå så här länge mellan gångerna.
Men snart blir det yoga varje dag i fem dagar. Bara en vecka kvar nu innan jag åker.
Jag var tvungen att boka en ny biljett på ett annat bolag. Den jag hade bokat funkade inte, jag skulle komma fram alldeles för sent, och det går inte att boka av Ryan. Resan blir nu ca en tusenlapp dyrare, men det får det vara värt. Har jag tur blir det ingen semester i år, då får väl denna resan kosta lite. Och jag får några extra timmar i solen.

5 kommentarer:

Aurora sa...

hej! tänkte fråga dig som vet (vi var lite oense vid reprisen idag). tyckte inte du att artisterna i vinnarbidraget i ESC sjöng falskt? kram!

Antoinette sa...

Ohja!!! Särskilt när de sjöng efter att de hade vunnit. Det var så jag undrade om det var fel på medhörningen...

Aurora sa...

Gud så skönt att det inte bara var jag, tack för proffssvar ;)

Åsa sa...

Vad är medhörning för något?

Antoinette sa...

Medhörningen är de där små grejerna som artisterna har i öronen, där de hör hur de låter.
I mindre sammanhang brukar det stå högtalare riktade inåt mot scenen, så man ska höra hur det låter ut mot publiken.