lördag 28 maj 2011

Alicante

Sista semesterdagen. Ikväll åker jag hem. Till regnet, har jag förstått.
Det känns... Sådär.
Jag har haft det underbart.
Mobilen har varit avstängd hela veckan. Vi har haft timefree zone, för att verkligen kunna slappna av. Jag har tränat mellan 2-3 timmar om dagen. Yoga, core, cirkelträning, vattengympa. Ätit fantastiskt god mat. Legat både vid poolen och på stranden. Druckit billigt och gott vin på kvällarna. Det har varit mellan 25-30 grader.

Så att åka hem till jobb, halvtaskigt väder och vardag känns just... Sådär.

Nu ska jag snart checka ut från hotellet och tillbringa dagen med att strosa runt i Alicante. Kan hända att det blir en glass nånstans på nåt litet cafe. Glass och cafe con leche.

See you in Sweden...


2 kommentarer:

Maria sa...

Underbart!

Antoinette sa...

Det var det. Längtar tillbaka!!!