måndag 30 maj 2011

Ett litet meningslöst inlägg

Hemma igen.
Okej, det var ganska skönt att sova i min egen säng.

Igår var en tuff dag.
Vi underhöll på ett MorsDagsevenemang mellan klockan 12 och 17. Gick runt med sångmenyer som folk fick välja ur. Roligt och uppskattat, men mycket jobb för inte så mycket pengar. Förhoppningsvis kan det leda till något mer, dock.

Imorse vaknade jag med feber och ont i halsen. Inget jobb för mig idag inte. Usch, känner att jag inte skött detta jobb bra alls. Snart är det slut, dessutom. Inget nytt på g heller. Men det löser sig nog.
Hoppas jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men va tusan. Hem från hälsoresa och bli sjuk, inte bra :(

Krya på dig :)

Antoinette sa...

Jag vet.
Höll ju på att bli förkyld redan innan, men lyckades hålla det borta med viljestyrka..
Så det var väl det som kom tillbaka nu när jag kom hem.
Tack!