lördag 21 maj 2011

Resfeber-status

Okej.
Jag har städat. Dammsugit, plockat och skurat kök och badrum.
Jag har tvättat. Nu torkar tvätten där nere, hoppas det blir torrt nog att packa det som ska packas.
Jag har släpat upp stora resväska från källarförrådet. Den lilla var för liten för yogamattan. I den stora väskan rymdes mattan perfekt.
Jag har börjat lägga ner alla kläder jag ska ha med mig. Fördelen med en stor väska är att det ryms mer. Nackdelen är att det ryms mer.
Jag har ätit en ganska seg köttbit, lite keso och pärltomater. Nu är jag chokladsugen. Men jag ska visa mig i baddräkt så snart som imorgon, så här blir inget fuskande.

Nu ska jag bara hämta tvätten och slänga mig själv i ett bad, så är jag ganska redo att åka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en toppen resa...fy vad jag också vill åka till värmen :)

Amy Glaad sa...

Hoppas du får det hur underbart som helst! Trevlig resa modiga du!