lördag 10 april 2010

Soft, softare, softast...

Lördag förmiddag och jag är seg, segare, segast.
Tvätten är i maskin, frukosten i min mage och kaffet står på bordet bredvid datorn. Träningsvärken är fortfarande kvar, men jag misstänker att det inte är så mycket träningsvärk som trötthetsvärk, för den här veckan har varit tuff. Tuff, men den har varit bra också. För jag har fått så enormt mycket bra feedback på mitt jobb. Och jag lyckades vända från att känna mig, nej vara, trött, otålig och inte speciellt bra på onsdagen, till att ha en helt annan attityd på torsdagen.

Solen som utlovats lyser med sin frånvaro, så nån balkongpremiär blir det inte idag heller. Nej, idag blir det soft. Systemet är lite i olag efter veckan och jag tror inte att det har något som helst att göra med de fem glas vin som slank ner igår.
Jag har två filmer att titta på, senaste avsnittet av True Blood på svtplay och nya böcker, som jag lånat av A. Tror inte jag kommer få tråkigt. Ikväll ska jag ta mig samman och besöka lillebrors releaseparty inne i stan. Träffa lite gamla kollegor, kolla hur det går med senaste filmen. Om inspelningen drar igång snart, eller hur det blir.

Men nu är det kaffe och True Blood som gäller...

Inga kommentarer: