söndag 11 april 2010

Dagen efter kvällen före

Och där kom den!
Solen.
Inte värmen, men en sak i taget...

Lång och skön sovmorgon idag. Det blev några öl ändå igår, inte på eget bevåg, men mina gamla kollegor ställde den ena efter den andra framför mig, så vad skulle jag göra?
Bandet var bra, det visste jag väl i och för sig, men det var kul att höra dem live. Fyra väldigt duktiga musiker som njöt av att spela ihop.
Och så var det förstås jättekul att träffa före detta kollegorna och skvallra lite.
Plötsligt såg jag en annan människa jag kände igen. Vår vikarie på jobbet! Jag tror att vi blev ungefär lika förvånade av att se varandra där.

Efter att ha tillbringat säkert 45 minuter i Stockholms tunnelbana (för en resa som på dagtid tar ca 15 min), så var jag hemma runt 2.30.

Idag; repa. Förstås. Vad annars?

Inga kommentarer: