söndag 4 april 2010

The morning after

Eller morgon och morgon..

Vaknade vid 10 och insåg att det var
1. dumt att inte äta nåt på hela dagen igår
2. dumt att glömma dricka vatten
3. smart att köpa pommes på vägen hem
4. smart att dricka resorb innan sänggåendet.

Nu har jag ätit lite scrambled eggs och hällt i mig en halv förpackning proviva, så jag börjar bli människa igen.

Himla trevligt var det igår i alla fall. Det är spännande att träffa människor som man känner på ett sätt, men på ett annat sätt inte.

Solen lyser ute nu. Kanske blir en kaffe på balkongen idag?

7 kommentarer:

Varför vara perfekt.. sa...

Roligt att ni hade det kul! KRAM

Anna sa...

Men berätta mer!! Jag är så nyfiken.

Antoinette sa...

VVP: Ja, det var jättekul! När kommer du till Sthlm då..? ;) Kram!
Anna: Okej då! :D

Varför vara perfekt.. sa...

Vi åker upp till stockholm under Kristi himmlefärd! :D

Antoinette sa...

Men nej, då är ju jag i Västerås!!

Varför vara perfekt.. sa...

Meh, så kan du juh inte göra :/

Antoinette sa...

Åhh, och det går ju inte att ändra på :(