fredag 16 april 2010

Maratonsömn

14.30.
Jag sov till 14.30.
Jag vet inte ens när det hände senast, utom möjligen nån gång när jag varit ute jättesent och varit riktigt bakis.
Mina kollegor (tanterna) tror inte att jag har varit magsjuk, utan att jag är hemma för att det varit så jobbigt på jobbet senaste tiden. Screw them. De har dessutom sagt till min chef att jag varit ledsen. Ledsen nej, frustrerad ja! Förra vecka, när det var som överjävligast och de var jävligt tveksamma till att hjälpa oss.
Som tur är har jag en bra relation med min chef och kunde berätta hur det var.
Men visst, det är mycket möjligt att anledningen till att jag blivit sjuk är att det har varit en stor belastning. Whatever.
Efter maratonsömnen har i alla fall febern försvunnit. Så ikväll går jag ut.

4 kommentarer:

Anna sa...

Oj! Men du behövde det. Så är det ju och vad skönt att febern försvann. Hoppas du får en trevlig kväll nu då. Kram

Antoinette sa...

Men visst är det galet? Visserligen var jag uppe en stund vid 8, men ändå!!!
Kram!

Anonym sa...

That's my girl! Sova tills man vaknar, skita i dumma tanter och gå ut på fredag! Du sköter dig mycket bra!

Ha en fantastisk kväll! Jag är hemma helt själv och piffar!

Puss

Antoinette sa...

Ja, uppenbarligen var det det som behövdes, för nu mår jag bra igen. :)
Bra med piff, jag har slarvat lite på sistone.. Ska skärpa till mig! :)