torsdag 1 april 2010

April april..

Jag har faktiskt lyckats hålla mig undan från aprilskämt idag. Kan i och för sig bero på att jag knappt pratat med nån, utom på jobbet. Annars brukar jag vara allmänt skeptisk just första april. Jag gillar inte att bli lurad. Vill ha koll.

Det blev popcorn istället för godis och imorgon ska det bli långpromenad i solen! Sen blir det bio med lillebror, hans födelsedagspresent, och pappa. Familjebio i påsktider. Jag ska låna bil över helgen, så det passade extra bra att vi träffades. Ska köra lite storhandling och lite IKEA. Bland annat.

Lördag kväll ser jag fram emot jättemycket! Ska träffa Ord och inga visor, I begränsad upplaga och Bildbubblan på en (eller flera?) drink(ar)! Spännande, roligt!

Blir en bra påsk det här.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa!! Jättebra!!

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria sa...

Jag har så tråkiiiiigt nu. Kan inte locka med dig?

Antoinette sa...

Åh vad synd att jag inte kollade tidigare Maria! Hade också tråkigt, men nu har jag gett upp och ska gå o sova.. Men lördag!

Anna, nu är du sådär hemlig!!

Ord, Jaaa!!

Anna sa...

Äh, det blev fel och sedan påstod blogger att jag inte var inloggad och då orkade jag inte skriva om. Inget viktigt.

Antoinette sa...

Dumma Blogger! :) Nyfiken blir jag ju ändå. Alltid. ;)
ha en härlig Långfredag!