onsdag 7 april 2010

Fy fan vilken dag. Men den blev i alla fall bättre.

Det var tur att jag gick och tränade igår och framförallt tur att jag tränade yoga. För det behövdes idag. Mindfullness.
Fast det gick sådär.
Det var en skitdag, helt enkelt. I klass med kinesisk vattentortyr. Trots att jag till och med mediterade på lunchen, så hjälpte det inte. Det allra värsta var att jag inte fixade att vara professionell, kändes det som i alla fall. Mitt tålamod och min ork försvann. Helt.
Men imorgon är en annan dag och den SKA bli bättre.

Hur som helst är jag glad att jag inte skippade repet ikväll, som jag var nära att göra. Det var en fantastiskt bra kväll. Jag är så tacksam att jag har ett sånt distraktionsmedel, som gör att jag måste släppa jobbet och fokusera på annat.

Inga kommentarer: