onsdag 24 juni 2009

Urladdning

Idag är magen ännu lite bättre. Det tar ca tre dagar för ett anfall att gå över har jag märkt.

Bästaste var här idag. Vi bara softade, promenerade, pratade... Jag fick prata lite om mina demoner som börjat härja i mig igen. Rädslan för att inte vara bra nog, att misslyckas... Hon fick prata om sina kriser. Vi har börjat bli synkroniserade i våra sammanbrott, sådär som en del tjejer synkar mensen.

Nu känns det i alla fall lite bättre. Det gör ju ofta det när spökena kommer ut i solen. Fast nu blev jag helt slut. Urladdningar och magproblem brukar ha den effekten på mig.
Och eftersom jag brände ryggen i solen igår så lägger jag mig nu inne på soffan med gott samvete, en bra historisk roman och ett glas ProViva bredvid mig.

2 kommentarer:

Kattis sa...

Vad skönt att det känns bättre idag! :)

Antoinette sa...

Ja, jätte! :)