lördag 13 juni 2009

Jag erkänner, jag klarar det inte!

Det går inte längre!!!
Jag klarar inte att stå emot. Jag måste ha choklad.
Det är bara att inse, jag är sockerberoende. Första veckan av semestern får bli seriös detox.

Så här blir det när jag missar lunchen.

Shoppade, gjorde jag. Och klippte mig. Hos den där söta killen med rakkniven.
Och så blev klockan massor och jag hade inte ätit lunch. Hungrig som bara den när jag kom hem och då bara fortsätter det, trots att jag äter mat. Det räcker liksom inte. Det finns inget stopp, jag blir inte mätt.

Jag ska i alla fall ta en promenad i regnet, så känns det lite bättre.

3 kommentarer:

Anna sa...

Jag kunde inte heller motstå choklad i dag, testade sommarchokladen och den var god tyckte jag.

Antoinette sa...

Vad är det, sommarchokladen? Låter spännande... Och gott... Hjälp!

Anna sa...

Marabou har gjort en sommarchoklad som har jordgubbsbitar i, gott!