lördag 27 juni 2009

Semester!

Nu är det verkligen semester.

Solen skiner, jag har sovit till 10, ätit frukost i timmar...

Alldeles strax kommer min lilla pappa och plockar upp mig på sin hoj, så ska vi ut och glida lite i kurvorna...

Gårdagen avslutades perfekt med ett (eller två då!) glas rosé på Skånegatan och en kompis som jag inte känner så bra, men som visade sig vara jättetrevlig. Så det blir nog fler gånger.
Jag var hemma redan vid halvtio, så inte ett spår av vinet idag.
Fastnade framför en dokumentär om Michael Jackson. Vilket liv. Vilken musik. Vad man än kan säga om honom, hans operationer, anklagelserna, så shit vilken musiker han var.
David Tainton sa det rätt så bra imorse på morgontv; han gav så mycket mer till oss än vad han någonsin gav sig själv.

Nä, dags att klä på sig kanske...

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag fastnade också i den dokumentären, om det var den som visades på SVT du menar? Riktigt bra var den tyckte jag.

Antoinette sa...

Precis den! Ja, den var väldigt bra. Smakfull!