fredag 12 juni 2009

Regntunga skyar

Jag är låg idag. Riktigt låg. Sådär så jag blir fundersam om mina piller verkligen funkar eller om det är placebo. Fast det är väl iofs skönt att inte vara flatline, livet skulle bli rätt trist.

Idag känner jag mig misslyckad. Liten, tråkig, misslyckad. Jag försöker, jag vill väl, men det blir bara fel. Minsta lilla kommentar får mig att bryta ihop, jag gjorde det alldeles nyss här framför datorn.
På ett sätt var det skönt att gråta. Jag har ju haft en tendens på senare tid att stoppa saker i munnen när jag är ledsen. Jag gjorde inte det nu, jag grät istället. Och jag tror det var bra. Det var något som behövde komma ut.

Men jag känner mig fortfarande misslyckad.

4 kommentarer:

Aurora sa...

Åh! Vill bara säga att du är toppen på alla sätt och jag hoppas att det blir bättre snart! Stor kram!

Antoinette sa...

Tack.
Det känns inte så idag bara. Du vet hur det är.
Kram

Anna sa...

Usch vad hemska såna dagar är, jag vet! Hoppas det snart känns bättre igen. KRAM

Antoinette sa...

Tack.
Ja, de är hemska och ändå tror jag man behöver dem på nåt sätt. Balans...