lördag 4 april 2009

Uppdatering

Jag är så sjukt trött.
Det kan ha att göra med att jag drabbades av illamående igår igen, knappt sov inatt och sedan repade hela dagen.
Jag är så trött på den här magskiten. Magen har knäppat sig hela veckan och igår begick jag misstaget att dricka för lite och sedan äta naturgodis så jag sabbade aptiten och åt middag alldeles för sent. Och där kom illamåendet som ett brev på posten!

Jag mår bättre nu, men magen känns fortfarande tung på ett konstigt sätt.

I alla fall, rep hela dagen. Vi gör framsteg. Skönt att se och höra, även om det aldrig går tillräckligt fort för mig.
Rösten är fortfarande kass, förresten. Klarar ca 10 genomsjungningar, sen är det finito. Att hälsa på Ulrik inatt gjorde ju inte heller halsen gladare.

Oj, det här låter som en massa gnäll... Det är det väl också, men jag måste bara säga att jag ändå mår väldigt bra. Imorrn är det mera rep, nu med kvartett, och det ser jag fram emot jättemycket. Imorrn får jag ju dessutom sovmorgon...

Hur funkar er helg hittills då?

2 kommentarer:

Kaktusblomma sa...

Otroligt att du pallar att repa trots ditt mående. Du har sisu, du! Bli kry snart! Kramar

Antoinette sa...

Jag måste ju! Och så är det ju så jäkla kul... ;)
Kram!