söndag 12 april 2009

Beslutsångest

Jag har ett dilemma.
Den senaste tiden, när jag varit sjuk, har jag inte kunnat träna. Jag har dessutom tyckt synd om mig själv och ätit massa glass, vilket har fått som följd att det finns lite mer av mig att tycka om just nu.
Nu är frågan... Ska jag börja mitt nya liv redan idag och hålla mig till frukt och grönt, eller ska jag ta en sista påskdagsfrist och sno ihop en äppelpaj? Jag är grymt sugen på äppelpaj. Med vaniljkesella.
Fan, några kalorier mer eller mindre...
Hmmm.. Jag märker vartåt det lutar.

Imorrn börjar hälsolivet, jag lovar!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte tränat på två veckor... och det var allt jag hade kvar på stämpelkortet, förstå så dumt. Vad sägs om att mjukstarta det nya livet med lite lugn styrketräning imorgon?

Antoinette sa...

Ja, kanske det! Hade tänkt mig en promenad om det var fint väder, har knappt varit ute i påsk!
Ska repa 15 dock, så vid 13 senast... Funkar?

Anonym sa...

Promenad vore också trevligt, tänkte nämligen fotografera lite. Men då blir det lite fotostopp så det kanske inte passar om du vill få upp flåset? Gärna tidigt oavsett(så jag kommer upp), kanske 11? (vilket är jättetidigt! ;)) Vi kan ju höras om dagsform imorgon annars.

Antoinette sa...

Promenad med fotostopp är iofs helt ok. Flåset är det illa ställt med fortfarande, så snabbt går det inte... :S
11 är jättetidigt! :) Vi hörs imorrn när vi vaknat. :)

Anonym sa...

Låter bra! :)