fredag 10 april 2009

Hon lämnade hemmet!

Det är sant.
Jag, eremiten, lämnade hemmet och begav mig norr om stan för att fira födelsedag.
Det var supertrevligt. Goda vänner, lite skvaller, god mat... Allt man kan begära. Ingen alkohol heller, vännerna dricker inte sånt, så jag kommer att vara pigg imorrn.
Om inte förkylningen återigen har satt sina klor i mig... Är rädd för det. Jag har känt mig rätt slut idag. Var till och med tvungen att sova en timme på eftermiddagen.
Fast nu har jag ju fyra hela dagar på mig att bara slappa och bli frisk!

Det enda jobbiga med att lämna hemmet och åka utanför city är när man ska åka hem igen. Det är så jäkla trist att sitta på tunnelbanan eller nattbussen. Särskilt när man är nykter och lägger märke till alla skrikande fjortisar och alla spyor som ligger överallt. Stötte på tre spyor på vägen hem. Jag gillar verkligen inte spyor, det är nästan så att det är en fobi.

Nåja, hem kom jag och snart är det läggdags... Imorrn är det tvätta-städa-diskadag. Wohoo...

Inga kommentarer: