onsdag 22 april 2009

Genrep

Jag är helt slut.
Glad, nöjd, men heeeelt slut.

Genrepet gick bra! Eller, sådär bra som genrep ska gå. Lite småmissar här och var, men i det stora hela bra.
Jga är jävligt nöjd och nu jävligt trött.

Dessutom har jag bokat in ett affärsmöte idag, angående min business på sidan av. Det gör mig ännu nöjdare.

Dock är jag hungrig. Jag äter Nutrilett nu och ska så göra i två veckor till. Jag vet, det är en quick fix. Men det skiter jag i. Jag vet bara att jag ska bli av med de här förkylningskilona tills jag står på scen i Västerås. Och då är det pulver som gäller. Dessutom är det ganska skönt att slippa tänka på att laga mat, nu när det är mycket på kvällarna. Om jag bara inte var så hungrig... Jag ska äta lite mer råkost så blir det bra.

Fan vad nöjd jag är. Bra dag.

Inga kommentarer: