onsdag 29 april 2009

fattig som en kyrkråtta!

Ojojoj. Jag har betalat räkningar.

Det var inte kul nånstans.
Jag har inga pengar kvar. Fick sälja fonder för att kunna betala räkningarna. Och då hoppade jag ändå csn denna månad.

Mina räkningar var taskiga nog att inte anpassa sig till min 80%iga lön. Plus mina sjukdagar.

Jag har ca 1500 kr att leva för. Exklusive matpengar, men ändå. Har lite skulder jag hoppas kunna driva in, då har jag ca 1300 kr till.

Har pratat med min höginkomsttagare till far, som har lovat skjuta till om det behövs, men hur kul är det när man är 30+?

Blir inga uteserveringar för mig nu i maj... Ingen USAresa i juli heller.
Jaja...

Jag hävdar ändå att det är värt det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har exakt 2500:- INKLUSIVE matpengar. Kommer inte att gå.....

Antoinette sa...

Ojoj... Vad ska vi göra???

Aurora sa...

jag tror också att det är värt det för att må bättre, kunna göra annat om man har hobbys osv :)

Antoinette sa...

Förhoppningsvis får jag lite snurr på min egen business...