onsdag 25 februari 2009

You're so young and I'm so right....

Jag blir så trött. Jag önskar att jag inte hade så rätt jämt.

Har mejlat lite med en kille från en dejtingsida. Eller mejlat, han föreslog msn på en gång. Eftersom han verkade lite kul (ung, dock. 6 år yngre) så addade jag honom, mot bättre vetande... Han var ju rätt söt.

Det var som att jag kände det på mig. Det första han gjorde var att be om bilder. Okej, det kan man väl förstå. Men sen har vi knappt pratat utom typ "hej snygging". Jag avskyr "hej snygging". Tycker det är töntigt att säga så till nån man inte känner. Nope, it doesn't turn me on... Började känna lite olust när han loggade in på msn, som nåt slags dolt hot. Men jag avfärdade det, va fan, jag är så skadad. Och så idag, precis när jag trodde jag sluppit honom för kvällen, så hör han av sig och börjar snacka om att jag är så sexig, att jag borde varit hos honom och myst, att jag nog har svart bälte i mys och sex, sån sex appeal som jag har...

Jag har inte ens träffat karln!

Jag visste inte vad jag skulle skriva, ville helst logga ut, men sen skrev jag nåt om att jag inte gillar att snacka sex med folk jag inte känner... Sen loggade jag ur snabbt som fan. Orkar inte!

Fan att magkänslan skulle ha rätt här med.

4 kommentarer:

Aurora sa...

åh. jag önskar att jag också kunde lita mer på min magkänsla. blocka honom; jag blockar alla möjliga för att de är jobbiga! haha!

Anonym sa...

jag hatar magkänsla. den är nämligen ofta alldeles för rätt... :-(

Anonym sa...

Jag har så dålig erfarenhet av killar från dejtingsajter så jag kommer aldrig att försöka med det igen. En kille jag dejtade en gång, ringde mig ett halvår senare, på annandag jul kl 7 på morgonen och var full och sa något i stil med "is it me is it you, or we together". Helt galet. Finns det verkligen normala killar på såna sajter?

Antoinette sa...

Jag ska definitivt blocka honom! :) Orkar inte!

M: jag har träffat en hel del trevliga killar från nätet i mina dar... Fast ingen jag velat ha. Brukar kunna sortera ut dem rätt så bra, men ibland får jag för mig att magkänslan är rädsla och så går det som det går...