måndag 23 februari 2009

Byta?

Jag är vansinnigt trött.
Vansinnigt.
Såna här dagar, när jag är trött, så vill jag bara fly. Bara bli liten och ansvarsfri.
Inga måsten, inte borden.

Bara krypa ner under täcket.

Men.

Jag är ju vuxen.
Vuxen och singel.
Så jag måste laga mat åt mig själv, jag måste plocka upp tvätten åt mig själv. Jag måste diska åt mig själv och jag borde gå och träna för mig själv.

Kan jag inte, just ikväll, bara få byta liv? Eller möjligen få hit nån vänlig själ som gör detta åt mig?

Nähä.
Tänkte väl det...

4 kommentarer:

Aurora sa...

Gör inte!! Skit i det!

Antoinette sa...

Jag har diskat och kokar soppa, men tvätten skiter jag i!
Nu ska jag ta ett bad och äta fruktsallad...

Anonym sa...

Jag borde också träna, det ska ju bra för endorfinnivåerna. Men jag gör det nog inte ändå.

Antoinette sa...

Jag vet, det är så jag tänker också, med bordet...
Men jag orkar inte! Imorrn..