fredag 20 februari 2009

Det här handlar om mig

Jag vill bara få det sagt.

Det här är en egoblogg.
Den handlar om mig. Mitt liv. Mina tankar. Mina problem. Mina framgångar.

Du som vill läsa djupsinniga samhällsanalyser, fyndiga kulturbetraktelser, spännande modereportage - move on.

Det är i och för sig mycket möjligt att det kommer något sånt ibland. Men gör det det så är det för att JAG vill. Och det kanske jag vill. Ibland.

Fast oftast vill jag bara skriva av mig. Sånt som snurrar runt i huvudet. Eller så vill jag bara skriva nåt. Vad som helst, nåt trams. Eller dela med mig av nåt bra. Eller gnälla lite.

Vi får se.

Huvudsaken är att det här är en blogg om mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen! :)

Antoinette sa...

Tack! :)

Anonym sa...

Åh vad kul! :-)

Antoinette sa...

Jag är lite trög... Tog ett tag innan jag fattade att du flyttat! :)