lördag 21 februari 2009

Lördagen lite bättre, trots allt.

Lite gladare med en mathavreotto puttrande på spisen och Lindts chokladkulor väntande i en påse..

En sak som är fantastiskt skön är att jag kommit över min bloggtorka. Det var helt rätt med en nystart. Det var som att jag målat in mig i ett hörna på AB. Även om jag alltid skrivit för mig själv så rycktes jag med, påverkades av allt snack om tråkiga bloggar. För man vill ju för sjutton inte vara tråkig! Eller?
Helt ärligt, nu skiter jag i det. Kanske för att jag redan från början gjort klart att detta är en egoblogg. MIN egoblogg. Om jag vill skriva vad jag åt till frukost så gör jag det.

Det är skönt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör du rätt i, skriv om vad fan du vill! Jag läser i alla fall!

Antoinette sa...

Och jag läser dej! :)

Aurora sa...

jag också! :)

Antoinette sa...

Wohoo! :)

Anna sa...

Helt rätt tycker jag! Det är ju din blogg, skriv vad sjutton du vill. Sedan är det ju upp till var och en om de vill läsa. Nu kopplar jag förresten vem du är, jag är lite seg. Roligt att fler hittar hit så välkommen!

Antoinette sa...

Haha!
Jag är också lite seg, men samtidigt känner man sig lite bra när man kommer på vem någon är, värsta detektiven... ;)