lördag 21 februari 2009

TGI(was)Friday!

Vilken helt underbar kväll jag hade igår!

Kvartettmys hos basen på Ekerö. Bastu, smoothie, god mat, gott vin, kolla in konkurrensen, inspireras...

Framåt ett började vi sjunga också. Inte helt att rekommendera när man delat på 2 flaskor vin och toppat det med Irish Coffee. Guskelov var inga inspelningsmanicker framme.

Framåt 2.30 dråsade vi i säng och vaknade vid halvnio till ett lätt snöfall från en bomullshimmel. Basen hade fixat värsta hotellfrukosten med yoghurt, ägg, te, fruktsallad och hembakt bröd. Inget för mej då, men min knäppmage, men de andra njöt av brödet. Jag var nöjd med ägg, yoghurt och fruktsallad.

Nu är jag lite trött. Lite, det var ju också en underdrift! Jag är helt slut. Men, det är bara nya tag, in i duschen och iväg och träffa bästaste! Sen lär jag däcka i soffan till melodifestivalen ikväll...

Inga kommentarer: