fredag 27 februari 2009

Det där andra livet

Ikväll har jag levt mitt andra liv.

Det där livet då jag får klä upp mig i glitter och glamour, sminka mig till perfektion och underhålla en massa människor. Ge en musikalisk upplevelse och samtidigt få en egoboost genom att få vara lite star, lite stjärna.

Jag älskar det. Älskar att stå inför folk, älskar att se dem röras till tårar, skratta, klappa takten, känna igen sig.
Älskar att få känna att jag är bra på det jag gör, att det är jag, just jag, som får dem att känna, skratta, röras...

Ikväll fick vi stående ovationer.

Det är fan bra!

10 kommentarer:

Aurora sa...

ååååh vad härligt det låter!!

Antoinette sa...

Det är det! :)

Aurora sa...

Sjunger du? Åh. Jag vill göra det i mitt nästa liv!

Antoinette sa...

Varför inte i detta?

Aurora sa...

Det har du faktiskt rätt i.

Alldeles, alldeles rätt!!!!

Antoinette sa...

Klart jag har!
Vad gillar du att sjunga?

Aurora sa...

Älskar att sjunga. Löv löv löv.

Antoinette sa...

Men då måste du göra det! :D

Aurora sa...

Jag ska nog göra det.

Antoinette sa...

Bra!
Vill du ha tips är det bara att fråga..