fredag 20 februari 2009

Hårresande..

Jag fick ett ryck.
Jag var ute och gick med en kompis och plötsligt kände jag att jag bara inte står ut med mitt hår längre.
Sist jag klippte mig var i november och eftersom jag klippte en kort frisyr då, kan ni tänka er hur det ser ut nu...
Japp, för jävligt.
Grejen är att min frisör typ är fullbokad månader framåt... Samt att jag inte betalat för förra gången jag var där. (klipper mig på krita...) Så jag kan inte med att gå dit innan jag betalat.

Nu gick jag upp till en lokal frisör och bokade en tid om en timme. Det kostar 200 kr mindre än hos min vanliga frisör. Hoppas det inte kostar lika mycket i sämre resultat...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Otrogen mot frisören :-) kan ju bli riktigt lyckat ju!
Ha en bra kväll

Pari sa...

Hur blev det då? Du var riktigt söt i den korta frissen :)

Antoinette sa...

Schyssta killen: Tack!
Pari: det blev helt okej, för det priset. Ungefär samma friss, möjligen lite kortare...