söndag 22 februari 2009

Söndagmorgon

Men shit vad seg jag är idag!
Jag tog en halv ångestdämpande innan jag skulle sova igår, det kan bero på det. Jag brukar undvika att ta dem just därför, men jag kände att risken var stor att jag skulle fastna i känslan jag hade igår och jag behövde verkligen sova.

Tror inte det blir nån träning. Jag ska ju fika med vännen också, och förbereda mig inför repet.

Lite tjockångest har jag efter chokladkulorna igår, men det får vänta till imorgon.

Just nu sitter jag och tittar på femman, på nån slags dokusåpa om ett flygbolag. Jag fattar inte att de kan ha gått med på att visa det! Allt går åt skogen för passagerarna och flygbolaget tycker bara att allt är nån annans fel. Inte ett dugg serviceminded. Jag skulle aldrig flyga med dem.

Det snöar ute. Snöar och blåser. Jippie...

Inga kommentarer: