fredag 20 februari 2009

Vackert väder...

Det är underbart väder ute och här sitter jag. Visserligen med rester av en envis feber, men ändå..
Ska nog ta och ge mig ut runt Långholmen snart. Måste ju kompensera för all utebliven träning denna vecka och slarv med maten (läs vin, chips, choklad och ostbollar) förra veckan.
I och för sig har jag inte ätit så mycket denna vecka, eftersom jag sover mest hela tiden, men jag rör mig ju inte heller.

Ikväll blir det i alla fall ut till Ekerö till en kompis och bada bastu. Svettas ut det sista av förkylningen. Sen god mat och inspiration inför kommande rep.
Imorgon är det brunch med bästaste och sen nån slags utställning.
Det är dags att jag aktiverar mig lite på helgerna, mer än bara repa och repa...

6 kommentarer:

Aurora sa...

roligt att du är tillbaka! hur mår du, förutom sjukdom? :) kram!

Antoinette sa...

Tycker jag med! Behövde en nystart!
Jodå, det är bra. Börjar känna mig bättre nu. Ska passa på att få lite solsken, tänkte jag.. Hur är det m dej?
Kram!

Bitchy Boo sa...

Jag vill oxå åka till Ekerö och basta! Låter ju hur mysigt som helst. På tal om palestinasjalarna kan bara konstateras att de sannolikt snart kommer och ge mig sjöbjugg. Men annars mår jag bra. ;)

Kul att du också finns här.

Jävla AB, såååååå trött på den portalen. KRAM

Antoinette sa...

Haha, I'm sorry!
Men jag har faktiskt börjat dejta igen... eller nåja, gett mig ut på dejtingsidorna.. Så vem vet?
Ja, jag blev oxå lite less på AB... :S
Kram!!

Aurora sa...

det är bra här! (och trivs bättre här än på galna Ab haha)

Antoinette sa...

Ja, man blir lite less på all galenskap.. ;)

Finns det nåt sjysst sökverktyg här då?