fredag 31 juli 2015

Jobb och oro i kroppen

Sitter på jobbet och är hungrig. Jag glömde matlådan hemma och här är det tomt i kylen, eftersom det varit stängt i tre veckor. Annars är det rätt ok att vara här, måste jag säga. Kul att komma igång. Fast nu måste jag nog åka hem innan jag hungrar ihjäl.
Annars.. Jag är lite frustrerad i kroppen. Har nån slags seg sms-konversation med nattsällskapet och det får mig frustrerad. Blir liksom orolig i hela kroppen, så jag sticker ut och springer ikväll, trots träningsvärk. Jag orkar inte låta sånt här påverka mig, har varken tid eller lust med nåt halvdant. Jag känner det starkt nu. Så hursomhelst måste jag få nåt slags svar på vad vi håller på med, om det är nåt. Jag visste ju att det skulle komma dit nån gång och nu är vi där.
Det här gör också att jag känner mig lite labil. Jag pendlar mellan att vara ledsen och att bli förbannad över att jag gör en stor grej av nåt som egentligen inte är nåt. Och ibland känns allt helt ok. Som sagt, labil.
Jag tror jag måste åka hem och äta, helt enkelt.

4 kommentarer:

Anna sa...

Ja gör det! Man mår alltid bättre efter man ätit, eller jag gör det hur som helst.

Antoinette sa...

Ätit och grinat lite.. Sen springa. Så blir det nog bra. Jag kan ju ändå inte påverka nån annan än mig själv.

Tears and pearls sa...

Om du känner såhär nu, ta tag i det nu. Eller, känner du likadant i morgon om nattsällskapet. Ta tag i det då. vet själv hur jag känner när jag är trött, hungrig och dan.... Men någon gång måste man facea allt. Tyvärr. Kram!

Antoinette sa...

Jag tar tag i det nästa gång. Alltså, ska nog sova på saken. Men, måste ta upp det, för nu har det liksom kommit till en brytpunkt för mig. Antingen eller, annars tar det liksom bara upp tid.
Kram!