måndag 6 juli 2015

Hos frisören blir man fin

Ny hårfärg. Jag blev blond igen. Eller, som min frisör sa; "Nu är du både blond och rödhårig, det bästa av två världar". Kanske ska testa att gå ut snart och se om blondes have more fun. 

Det var ljuvligt skönt att få sitta där och bli lite ompysslad i alla fall. Massagestol i schamponeringen, latte och skvallertidningar, liten 10-veckors mopsvalp som somnar i knät.

Och det, gott folk, är det jag gjort idag. Perfekt första semesterdag. Okej, jag vaknade ganska tidigt, vid halvåtta, så jag hann se några avsnitt av aktuell serie också. Och diska. Men det är allt. Jag har inte ens promenerat, trots att vädret blev helt okej framåt eftermiddagen. Kör två pass imorgon istället. Underbart.

2 kommentarer:

Iamtheloveliest sa...

Men shit vilken härlig dag!!

Antoinette sa...

Det var det :)