söndag 5 juli 2015

Sånt vi gillar

Nu är det semester!
Det tar på krafterna att börja nytt jobb, jag är helt slut. Sen är jag ju även väldigt dålig på att inte boka in saker på kvällarna, så det kanske inte är så konstigt. Roligt är det i alla fall, jag har varit, eller är, i ett bra flow just nu. Trots ont om pengar och inget sex. Och nu slipper jag ställa klockan. Det enda jag har planerat att göra imorgon är att klippa mig och färga håret. Nåt slags tränande ska det väl bli av också, om det inte spöregnar, risken finns. I såfall får jag stanna inne och titta på serier. Jag hittade just en ny på HBO som jag tror jag kanske kan gilla.

Sjunger bra gör jag också. Vi har repat hela helgen och jag har inte ens ont i halsen. På torsdag ska vi coachas med nya kvartetten, som inte har något namn ännu. Eller Sigmunds Angels kanske funkar? Vi satt och åt middag och spånade namn till halvelva i torsdags, jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge.

Så ja, jag vet inte, men livet är väl helt okej, just idag. Det gillar vi.

Inga kommentarer: