söndag 30 juni 2013

Bröllop

Så är de då gifta, min storebror by choice och hans kärlek. Efter 10 år och två barn tillsammans. De har redan delat varandras liv i lust och nöd och de vet att man måste, måste jobba för att det ska funka. Att kärleken betyder mycket men inte löser alla problem och att den är värd att kämpa för.

Det var fint att få sjunga till dem i kyrkan och jag lyckades göra det utan att gråta.
Festen var bra, det blev mycket drinkar på slutet. Man kan ju inte säga nej när det är brudgummen som bjuder! Vi ska öppna sommarrestaurang på Gotland, gå på fotbollsmatch för att kompensera mig för att det inte fanns några lämpliga singelmän på festen; "där är det massor av killar!" säger min vän och är mycket nöjd med sig själv, och jag blev inbjuden att sjunga på stor jazzfestival i Finland. På riktigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt med bröllop! Och COOLT med jazzfestivalen! :D
KRAM

Antoinette sa...

Ja, även om det inte blir av så är det ju ett sjysst betyg.. :)
Kram!

Pari sa...

Du är bäst på att sjunga på bröllop! ;)