torsdag 13 juni 2013

och vi fortsätter att tycka synd om oss själva på bloggen, eftersom ingen annan gör det...

Som grädde på moset har jag mått vansinnigt illa hela dagen. Jag vet inte om jag lyckades överdosera hostmedicinen, om jag är lite överkänslig mot morfin eller om viruset bestämde sig för att hoppa ner till magtrakten. Jag har inte kunnat göra något annat än att ligga på soffan hela dagen. Till slut var jag tvungen att ta mig till affären för att hitta något jag kunde få i mig. Rostat bröd med smör och kaviar, samt blåbärssoppa. Det är det enda som funkar i dessa lägen. Jag är inte stolt över det, men jag tog bilen de ca 500 metrarna till Ica. Att gå kändes övermäktigt.
Nu är det bättre, men jag är fortfarande lite yr.

Det värsta är att jag känner mig så tråkig. Det händer inte så mycket här hemma i soffan. När jag pratade med M förut insåg jag att jag i princip bara pratar om hur dåligt jag mår och på vilka sätt. Seriös tantvarning och inte på nåt bra sätt. Fast i och för sig. När man pratar upp till en timme i telefon varje dag, vad skulle hinna hända? Egentligen.

Jag vill verkligen bli frisk nu.

Inga kommentarer: