tisdag 11 juni 2013

Vi kör en lista!

Ögonfärg?
Blå. Typ ljusblå, men de kan bli knallturkosa i rätt ljus.
 
Spelar du något instrument?
Nej, tyvärr. Men jag ska lära mig ukulele i sommar!

Dina första tankar när du vaknar?
 Tänka när jag vaknar? Med vad? Hjärnan startar inte upp förrän vid nio.

Vart befinner du dig just nu?
 Hostandes i hemmet
 
Biter du på naglarna?
 Slutade plötsligt vid ca 21 års ålder. Vet inte varför, innan dess hjälpte inte ens stoppoväx.
 
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?
 Svarta.

Vem vet mest om dig?
 Förut hade jag nog sagt J, men vi hörs så sällan längre så det är svårt att keep up. Jag måste nog säga M. Han vet i princip allt.

Vad vill du ha just nu?
En vältränad, frisk kropp utan hosta, en läcker man att förälska mig i och en sommar med medeltemp på 25 grader!

Rädd för?
 Att inte räcka till. Och kackerlackor.
Vill du gifta dig?
 Med rätt man, varför inte? Underbar anledning att ställa till med jättestor fest och dessutom få vara stjärna för en dag. Va, kärlek? Ja, det också... ;)
 
Kommer du överens med dina föräldrar?
 Ja, allt som oftast.

Din hårfärg?
Nån slags mellanblond tror jag det är, men jag har färgat sen jag var 15, så... Nu är det mörkbrunt.
 
Vad ska du göra idag?
 Vara hemma och hosta upp lungorna, sen ska jag på ett möte ikväll.
 
Vad ska du göra i morgon?
 Vara hemma och hosta upp lungorna.

Vad sover du i?
Långärmat på vintern, nada på sommaren

Något som får dig att mysa till lite?
Ett varmt bad när det är kallt ute, det är oslagbart.

Inga kommentarer: